Photobucket

8.78 rano
Name:

Komentarze:

QqdlXeuEY 23.04.2014, 21:41

.hm pierwszy keesilzik alkoholu, to chyba gdzies w piwnicy. Skradzione wino domowej roboty. A moze ukradalam z barku ojca kilka procentow w kieliszku???Nie pamietam.I nie wiem gdzie moja corka po raz pierwszy sie napila. Wiem za to ze wypila za duzo po raz pierwszy w domu.Nie mowie ze jest to dla mnie jakies wielie osiagniecie. Napewno nie bede go porownywac do pomyslu urodzinowego Twojej corki.Ale ciesze sie ze ma juz to za soba ( bo w koncu kazdy z nas to przechodzi) i ciesze sie ze to ja trzymalam jej bujne wlosy by nie wpadly do .. no jakby to powiedziec . porcelanowej muszli .Dla tych zgorszonych dodam ze wypila za duzo bez mojej wiedzy, ( choc pelnoletnia i pod moim dachem ).Dla tych mniej zgorszonych dodam ze wiem ze wiele razy jeszcze wypije, ale wiem tez ze nie bedzie juz pila za duzo .Szkoda ze wiecej rodzin nie zdaje sobie sprawy z tego jak wazne sa kontakty z naszymi dziecmi, nawet tymi pelnoletnimi. Szczegolnie tymi ..

cristobal 24.02.2009, 09:13

apśik!!!!

frogblog 23.02.2009, 08:05

skonczyla impreze i sie przebudzila na zajeciach troche rano

dziara 23.02.2009, 07:53

pani wstala czy konczyla impreze??

tulipanesku 22.02.2009, 05:22

podoba mi się